diumenge, de març 26, 2006

Introducció

Introducció

En aquest blog tinc l'objectiu de fer un recull de fotografies i coses vàries relacionades amb la pilota basca de manera que sigui un punt de consulta més que un lloc de visita regular.

De tota manera, si teniu algun dubte en relació amb les normes de joc, el lloc on es practica, etc. etc. etc.. també em podeu enviar un mail, i així si es tracta d'un tema interessant, publicar-lo. També em podeu posar directament un comentari a qualsevol arxiu.


Si trobeu algun link d'interès agrairia que me n'informéssiu per tal que pugui incloure'l a la llista.



Gràcies,

espero que gaudiu mentre mireu les següents imatges

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Weno, jo sóc un dels companys que em rasco la panxa, però desprès d'haver observat detingudament la teva creació, val més que ens rasquem la panxa i et deixem a tu fer la feina.

by Víctor Goitia Serra

dissabte, d’abril 15, 2006 9:01:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home